Prohledat tento blog

čtvrtek 4. ledna 2018

Dinosauří mikina s koženými detaily

Vyrobeno: 20.12.2017



To si tak jednou v noci hledám látku na mikinu. A natrefila jsem na tuhle dinosauří, kterou jsem tam prostě nemohla  nechat celou, koupila jsem jí metr. Nikolkův svátek se blížil a jeho slabost pro dinosaury mě prostě přinutily udělat udělat objednávku.

Spotřeba:

1 metr počasená teplákovina, šíře 145 cm
(a ještě zbylo na čepici a nákrčník),
kupováno na eshopu Bubulakovo se spoustou hezkých látek, které se hned tak někde nevidí.

Složení materiálu: 65% bavlna + 30 PES + 5% elastan, gramáž 240g/m2


Mikinu jsem střihla v prodlouženém a zúženém střihu. Zaprvé proto, aby vydržela rok, dva, a za druhé proto, že se mi zdá, že oblečení z úpletu a teplákoviny se v čase praním (anebo nošením?) na délku zkracuje a rozšiřuje. 

V noci před svátkem skoro celá, až na konce rukávů, ušita, pár dní před Vánoci dokončena - přišity manžety na rukávů.


Mikinu jsem vylepšila koženými detaily. Začalo začalo to koženými průchodkami na kapuci, návod na jejich ušití připravuji a skončilo táhlem na zipu. Aby prodloužená délka rukávu nebyla nepraktická při nošení, jsou zakončeny černými náplety s dírou na palec. To je v současnosti u našich dětí velký hit. 

Jak vidno, fotomodel nebyl v nejlepší náladě, tj. ve spolupracujícím rozpoložení.

Zadaní znělo jasně: "Stoupni si a usměj se!"

"Nevyplazuj jazyk!"

"Ale stoupni si rovně a ukaž mi ty náplety s dírami na palec."


"Ale nemáchej při tom těma rukama!"



"Neschovávej ty palce! Dej je ven. "

"No tak, ukaž mi to palcem na objektiv!"

  "A nedělej obličeje!"

...

Uff, znavený fotomodel. A ještě znavenější fotografka maminka.Na závěr vnitřní strana mikiny. 

Na závěr mikina z vnitřní strany.


Žádné komentáře:

Okomentovat