Prohledat tento blog

neděle 6. května 2018

Recy věci / soutěž s Balakrylem

Tradičně, i letos se účastním soutěže Recy věci a teď už ne-tajně doufám, že tentokrát to vyjde a postoupím mezi učástníky workshopu. Nakoukněte do nominovaných výrobků, najdete tam ryzí recy inspiraci.

Zvažovala jsem, zda přihlásit kuchyňskou linku či koupelnovou skříňku. Oboje není zcela dokončeno dle mých představ, ale termín uzávěrky přihlášek se blížil a tak vznikl RÁMOVÝ (klik SEM) soutěžní příspěvek s koupelnovou skříňkou ve starém rámu od obrazu, o kterém jsem před pár dny tady na blogu psala.

*** * ***
RÁMOVÝ
Když jsem těhotná, nacházím krásné věci. Tak jako tento rám, který se dostal na světlo světa, když Vltava zatopila libeňské sklepy. Byl promáčený s potrhaným plátnem. A já věděla, že z něj bude obraz našich každodeních koupelnový rituálů.

Strašně mě to baví - recyklovat, renovovat, používat dál a dál věci, které tu už jsou. Proč stále kupovat nové a nové věci, produkovat materiály na výrobu nových věcí, když kolem nás je už tolik odložených předmětů a s nimi i již vyrobeného materiálu. Stačí se jich jen chopit a tím správným směrem je posunout. Opravit je nebo přetvořit do předmětů či takových forem, ve kterých budou mít další využití anebo zcela nové funkce. A není to jen nábytek a předměty každodenního použití, ale jsou to také oděvy a staré látky. I těch se moc ráda ujímám a dál je upravuji tak, aby byly znovu použitelné, ať už ve své původní podobě nebo zcela jiné. Pro inspiraci dalším i moji lepší pamět vkládám (nejen) tyto počiny na blog Šije to se mnou. V tomto směru vidím smysluplně vynaloženou energii. Proto se také účastním této soutěže. Ráda bych získala nové zkušenosti, které mě posunou o kousek dál k naplnění.



Žádné komentáře:

Okomentovat