Prohledat tento blog

neděle 2. října 2016

Krytka na sifon

Vyrobeno: 2.2.2016

Malá drobnost, jak si lze drobným detailem oživit koupelnu a třeba ji i sladit s ostatními předměty v koupelně. 

Na začátku roku jsme zjistili, že krytka od sifonu u sprchového koutu, který dlouho čekal na zprovoznění, nám začala rezivět. Venku bylo nevlídno, já neznala dne ani hodiny, kdy se nám na svět vyloupne další potomek, ven na nákupy mě to ani trochu nelákalo.
 Proto jsem se pustila do renovace.
Krytku jsem zbrousila smirkovým papírem, tím odstranila rez a taky zdrsnila zbytek povrchu, aby na něm barva dobře držela. Celou krytku jsem ošetřila protikorodujícím přípravkem a poté ji přetřela dvěmi nátěry bíle barvy. Vše nechala zaschnout a přes šablonu na ni nanesla vzor, který byl už i na koupelnovém koberečku. 
Používala jsem stále stejnou barvu, kterou jsme vymalovali stěny koupelny (Primalex Inspiro).
 Tímto jednoduchým způsobem můžete dekorovat různé předměty a plochy v koupelně - košíky na drobnosti, ručníky, kelímek na zubní kartáčky, stěnu, věšák, květináč...

Žádné komentáře:

Okomentovat