Prohledat tento blog

úterý 6. září 2016

Recyklace, ta mě baví!

Tak na této recyklaci jsem se neskutečně vyřádila a zároveň i pobavila. Bylo to po dlouhé době, vlastně po měsíci, co jsem usedla ke stroji. Původně jsem chtěla šít úplně něco jiného, ale než jsem měla vyměnit nitě v overlocku, chtěla jsem využít právě navlečenou bílou. 
Padly mi do rukou novorozenecké tepláčky. A byla to recyklace recyklací! Ty vykutálené nápady vykouzlily nejeden pobavený úsměv na mé tváři. Za pomoci děravých ponožek, ustřižených rukávů, odstřižků a starých mikin a trik se z tepláčků velikosti 52, které nebyly už ani půlroční Vivi, stal sestřičkovsky sladěný tepláčkový set pro půl roční i dvou a půlroční princezny, které si vzájemně můžou vyměňovat.


 

Bodičko sedí 2,5 leté i půl roční holčičce s látkovou plenou. 
Na začátku bylo malé bodičko a velké treny.








4 komentáře:

  1. moc pěkná recyklace, ty trenky mě rozesmály. ale nejkrásnější jsou ty holčičky ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, Haninko, jak mi ty treny padly do oka se záměrem, co z nich bude, měla jsem po zbytek šití úsměv od ucha k uchu!

      Vymazat