Prohledat tento blog

pátek 10. října 2014

Staronové bodyčko - fotonávod podruhé

Novorozenecké tričko, které nikdy hezky nesedělo. Buď bylo akorát dlouhé a hodně široké anebo akorát široké ale zase krátké na tělíčko. Body bez rukávků jsem nikdy nepřišla na chuť. Když dávám miminku bodyčko, chci aby bylo v teple a netáhlo mu na zádíčka a zároveň je tedy i potřeba, aby měl i teplo na ručky. A když je pár dní v roce takové vedro, že může být miminko s holýma rukama, vyhovuje mi víc tenká plátěná košilka, která ho ochrání před slunečními paprsky. Přijde mi to lepší než ho mazat krémy s UV filtry. To jen na vysvětlenou. 



Na mikine se mi líbil obrázek, z bodyčka jsem zase potřebovala využít spodní část s vypracovaným zapínáním na patentky v rozkroku.

Ze zbytku bodyčka ještě zbylo na manžety na rukávky. Je dobré se vždy přesvědčit, jak moc je materiál na manžetu pružný a tomu přizpůsobit velikost obdélníku na manžetu. 

Rozvrhnutí aplikací, kterými chci propojit všechny části bodyčka. Je lepší je našít ještě než sešijete jednotlivé díly k sobě.
Taky jsem odpárala jeden lampas na předním díle a přemýšlela, zda ten druhý ponechat... 



Pro prodloužení rukávu pomocí manžety nejprve odstřihnu lem původního rukávu.


Zkouška nové manžety. Našila jsem na ni aplikaci z látky, která se opakuje na celém "novém" bodyčku.


Manžety šiji ze zdvojené látky, lépe drží tvar, také líp sedí okolo ručky a pokud je rukáv delší, tak manžeta jej okolo zapěstí "podrží, takže se přebytečná látka rukávu nařasí a dítěti neplandá přes ručku. Taky se rukáv v manžetě dá hezky ohnout.


Našitá manžeta.


Rozvaha co, zda nechat zadní lampasy...

... anebo si s nimi trochu pohrát?


A co s lampasem na předním díle?




Nakonec jsem je dala všechny pryč.


3 komentáře:

  1. pěkná recyklace! jako vždy.
    ty úplety kupuju v Moraviatexu eshopu. mají skvělé. pár jsem jich koupila loni v Kossu v Třebové, když jsme projížděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní recyklace. Díky za tolik úžasných návodů a nápadů.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, těší mě, že někoho můžu inspirovat.

      Vymazat